Marketing

Voorwaarde van een succesvolle marketingstrategie is toegevoegde waarde: wat is het onderscheidend vermogen van jouw idee (bedrijf/dienst/product)? De kunst is om dat aanbod dusdanig te vertalen in acties dat de klant het herkent en accepteert als hét antwoord op zijn vraag. Dat vergt zorgvuldige analyse en toetsing, van trends en ontwikkelingen, concurrenten, en behoeften tot kwaliteit, visie en financiële haalbaarheid. Alleen zó kunnen je verantwoord keuzes maken en stappen uitdenken om die keuzes te realiseren. MC2 kan je daarbij helpen.
Onze vingers gaan tintelen bij goede ideeën. Als je er tegen kunt dat jouw idee eens flink tegen het licht wordt gehouden, helpt MC2 je gegarandeerd op weg naar succes.
Soms ligt daarbij de focus op concept, soms wat meer op communicatie.

 

 

Resultaat

MC2 stelt de juiste vragen en zoekt samen met u naar succesfactoren. Al destillerend, komt zo vanzelf het beste antwoord op de vraag bovendrijven.

MC2 vertaalt de kracht van uw aanbod naar een verleidelijk antwoord op de vraag van de klant. In een complete campagne, maar ook via een enkele advertentie, een folder of eenvoudige brief. Ofwel: van visie en strategie naar acties met impact!
MC2 onderzoekt, weegt en combineert tot de meest effectieve strategie. Uit een palet van alle mogelijke middelen stellen we de meest effectieve voor.
MC2 creëert en inspireert, zowel in beeld als in tekst. Van een kleine eenmalige actie tot een complexe campagne. Van een statische internetpagina tot een uitgebreide website. 

Hoe?
MC2 kan u van dienst zijn:

  • op afroep, bijvoorbeeld in de vorm van een periodieke adviesovereenkomst (een soort strippenkaart).
  • als tijdelijke ondersteuning, op uurbasis of op basis van een projectovereenkomst.