IKTO

Opdracht

Aan MC2 is gevraagd om vanuit communicatie en creatie vorm en inhoud te geven aan een nieuwe huisstijl en de doorvertaling daarvan in aansprekende beeldelementen, tools en tekst voor brochures en website van IKTO.

Aanpak

We zijn gestart met een diepte interview, briefing en strategische sessies. Om helder te krijgen in de manier waarop een deelnemer aan IKTO invloed uitoefent op anderen in gesprekken. Hiervoor zijn passende beeldelementen ontwikkeld die deelnemers inzicht geven in een persoonlijk profiel en de interactie met anderen. Dit is de basis van de nieuwe huisstijl.

Resultaat

De website en beeldelementen inspireren, nodigen uit en werken aanstekelijk… om te lezen, te delen en zich te verdiepen in IKTO. Zodat de deelnemer IKTO eigen maakt en toepast om op zijn/haar best te zijn. Voor zichzelf en in het samenspel met de ander. Hiermee wordt de deelnemer een ambassadeur en werken de webiste en brochures aanstekelijk om anderen enthousiast te maken voor IKTO.

Voor meer informatie ga naar www.ikto.nl of zie de beeldelementen.

Uitwerking


IKTO


Terug