Gastblijheid

Voor een goede samenwerking, verbinding en prettige ontmoetingen is het van essentieel belang dat je kantoor een fijne ontmoetingsplek is. Deze training leert je dit te bereiken door middel van gastheerschap.

Door goed gastheerschap kun je de verwachtingen van je klanten overtreffen en een beleving creëren die bij hen bijblijft. Om tot een goede klantbeleving te komen, moet je ervoor zorgen dat de gastreis goed afgestemd is op de contactpunten die je met met je klanten hebt.

Wat leer je?

  • het toevoegen van relevante klantwaarde
  • kennismaking met de ideale gastreis
  • klantverwachtingen overtreffen door een onvergetelijke beleving
  • de factoren kennen die een rol spelen bij gastheerschap

Wat is het resultaat?
Je leert om je kantoor tot een ontmoetingsplek te maken. Een kantoor met een hoog gastheerschapgehalte bevordert de samenwerking, verbinding en prettige ontmoetingen. Je gaat rekening houden met verschillende soorten waarden die de klant kan hebben. Je zorgt ervoor dat je klantreis goed afgestemd is op de contactmomenten met je klanten.

PS: De online training volg je op Samen online leren. Een leerplatform waarbij jij, je ontwikkeling en je leerdoelen centraal staan.